среда, 11. мај 2016.

Letovanje 2016

Moj izbor za letovanje 2016!

Misija zvana Krit! Kažu moji najbliži, misija ravna samoubistvu. Jer, imam samo 10 dana a plan je sledeći!

Dakle, mora se obići sve ovo:

Chania ili ti dobro nama poznata Hanja!
Agia Marina
Platanias
Kolymbari
Balos
Falasarna
ELAFONISIIIII


A kad sam već skroz stigla do tog dela, možda se ubaci i Paleochora, Lisos, Loutro, Glyka Nera, Agia Roumeli, Agios Pavlos, Hora...

Retimno se podrazumeva, a oko njega Episkopi, Platanes, Geropotamos, Bali...

Južno od Retimna, Rodakino, Plakias, Souda, Amoudi, Preveli, triopetra, Agia Galini

A onda planiram da krenem ka Heraklionu, i tu obavezno da obiđem prijatelje iz Fodele beach Resorta, da skoknem do Agia Pelagia, Paliokastra, Amoudara, obiđem sam grad Heraklion, Kokkini Hani, Analipsis, možda u istom danu da skoknem i do Hersonisosa, Stalisa i Malie!

Južno od Herakliona, Kokkinos Pirgos, Kalamaki, čuvenu hipi plažu Matalu, Lentas i možda još koje mestašce u okolini!

I ostaje mi istok još koji je fenomenalan. I zaista ne znam kako ću uspeti sve te silne kilometre da pređem, ali znam da moram! Milatos, Plaka, a kad sam već tu moram i do Spinalonge, Elounda, prelepi Agios Nikolaos, Amoudara, Sitia... I još odatle ostaje malo južno da odem, Myrtos, Ierapetra, Achlia, Makrigialos...

Plan je opasan! Ja imam samo 10 dana! Do septembra imam vremena da najbolje moguće organizujem vreme! I u septembru se čujemo sa lica mesta!

Ako još neko ide na Krit, nadam se da sam bar malo pomogla nabrajajući sva lepa mesta ovog ostrva, da napravite svoj najopasniji plan, za najbolje letovanje na ovom prelepom ostrvu!

Ps. O da, podrazumeva se i jednodnevni izlet sa Krita na Santorini! :)

Moje letovanje 2016 čeka na mene!

Нема коментара:

Постави коментар